Искам да те имам целия

Искам да те имам целия:
да са мои
всичките двадесет и четири часа
в твоето денонощие;
аз да срещам първия ти поглед
сутринта;
мен да парят със възторг и страх
мислите, пред друга неизречени;
да въставам срещу твойта упоритост –
и като след бой да се предам
на победителя.
Искам да те имам целия:
все едно
дали си винаги със мене,
все едно дали се срещаме набързо, в кратък миг
(като облаци в безкрайното небе,
от чието срещане светкавица се ражда),
все едно –
стига, като се погледнем,
да се видим чак до дън душа;
и като сме така далече,
че съм цялата тъга и пустота –
да те нося в себе си
като сърце туптящо
и да знам,
че си изпълнен с мен
като със слънце;
и когато ме целунеш
с устни сухи и горещи –
да се завърти вселената
и да изгоря на пепел.

Много ли те искам?
- По-малко не мога

Станка Пенчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар